Skip to content
اکتبر 20, 2010 / ARA$H_$OL

Sun Min's Ideal man is Taeyang


Lee Sun Min در یک نشست خبری گفته که مرد مورد علاقش Taeyang از بیگ بنگ است.

اون در یک مصاحبه که ازش خواستن شخصیت مورد علاقش رو معرفی کنه و Sun Min جواب داده:

که Taeyang همیشه با مهارتهای شگفت انگیز خودش در رقص و آواز و سن کمش منو شگفت زده کرده.

در آخر هم Sun Min گفت اون نه تنها چهره جذاب و خوش تیپی داره بلکه دارای جذابیت های منحصر به فردی

در سبک خودشه.

 

من فکر کنم ممنظورش از یکی از خصوصیات منحصر به فرد همین خندیدنش باشه

چون همه همین نظر رو در مورد خندیدنش دارن.

6 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. aida / اکتبر 20 2010 6:36 ب.ظ.

    ای جان ..حق داره دخمل مردم خو….
    موافقم..خیلی قشنگ می خنده..صدا و تصویرش هماهنگی نداره موقع خنده…عقشه..
    مرسی…رای هم دادم خفن..
    راستی من هر روز میام اینجا..شاید نظر ندم..ولی رای میدم.

    • ARA$H_$OL / اکتبر 20 2010 6:44 ب.ظ.

      آره ته یانگ واقعا دوست داشتنیه.منم که پسرم اگه میشد زنش میشدم:-)مرسی که میای و الان اومدی همین که میدونم کسی از مطالب استفاده میکنه دلگرمیه.مرسی

  2. (farzaneh)فرزانه / اکتبر 21 2010 2:55 ب.ظ.

    آره منم تا حدودی با نظر آیدا موافقم…قیافش جالبه…
    ولی بنظر من وقتی قیافش جدی میشه..باحال تره…(البته هر کس نظر خودشو داره)
    و……..از آپت ممنون..

    • ARA$H_$OL / اکتبر 21 2010 2:59 ب.ظ.

      آره منم از جدی بودنش خوشم میاد اما میخنده هم خیلی دوسش دارم 😉

  3. (farzaneh)فرزانه / اکتبر 21 2010 2:55 ب.ظ.

    مثلا من ازین عکسش خیلی خوشم..میاد…

    • ARA$H_$OL / اکتبر 21 2010 3:00 ب.ظ.

      آره منم این عکسشو دوست دارم.

پاسخی بگذارید

