Skip to content
نوامبر 2, 2010 / ARA$H_$OL

TOP’s interview from Numero Tokyo magazine


مصاحبه مطبوعاتی مجله Numero ژاپن با T.O.P

 

 

1. آرزوت برای بیگ بنگ و خودت به عنوان یک خواننده ی سولو چیه؟

بیگ بنگ مثل یک خانواده هست، برای همین مهم نیست ما در چه جایگاهی قرار داریم چون هدف ما یکی هست . آرزوی ما اینه که بتونیم یک افسانه بسازیم، مثله اجراهایی که تا به حال به همراه هم و در کنار هم انجام دادیم. ما میخوایم جز چیزهای ارزشمند باشیم و همه بگند که زمان بیگ بنگ (انفجار بزرگ) رسیده.

متن کامل در ادامه مطلب

2. وقتی با بیگ بنگ هستی چه تفاوتی وجود داره تا وقتی که تنهایی کار میکنی؟

وقتی من به عنوان یک هنرمند سولو کار میکنم، تجربیاتی در رابطه با بازیگری در فیلمها و سریالها بدست میارم. اصلا مثله موسیقی نیست. من بازیگری رو تا زمانی که مردم از بازیم لذت ببرند ادامه خواهم داد. من الان در مرحله ای نیستم که که خودم برای بازی کردنم تصمیم بگیرم و هر کاری بکنم چون من هنوز یک تازه کار هستم. ولی من تصمیم دارم طرفدارهام رو با نقش بعدیم سوپرایز کنم امیدوارم کار فوق العاده ای بشه.

3. جدیدا، وقتی روی صحنه با بیگ بنگ اجرا داشتی چه چیزی تو رو خیلی تحت تاثیر قرار داده؟

هر روز من با بیگ بنگ فوق العاده و لذت بخش است. حقیقتی که باعث میشه من بتونم در این دنیا زندگی کنم، من رو تحت ثاثیر قرار میده.

4. لحظه ی خوشحال کننده ای که فقط برای خودت بوده؟

نیم سال قبل، خیلی چیزها اتفاق افتاد، اما خوشحالترین اتفاق برای من موفقیت فیلم “Into the Fire” بود که من در اون بازی میکردم. و خیلی از مردم بازی من رو تحسین میکردند.

5. نقش هر کدام از اعضا در گروه چیه؟

بقیه ی اعضا میگند که من بچه هستم اما راستش من عضو بزرگ بیگ بنگ هستم برای همین پدر هم هستم. (خنده) من در هر دو نقش بازی میکنم.

6. فکر میکنی یک مرد ایده آل چه خوصوصیاتی باید داشته باشه؟

مردها باید وقار داشته باشند. همیشه جنتل باشتد، روحیه ای سرزنده و قوی داشته باشند. من دوست دارم مردی باشم که از هیچ چیزی خجالت نکشه.

7. یک جایی رو نام ببر که دوست داری بری اونجا؟

اتاقم در هتل. (خنده)

8. یک چیزی رو بگو که دوست داری دریافتش کنی؟

خیلی زیاد هستند، نمیتونم از بینشون انتخاب کنم. (خنده)

9. اسم چیزی رو بگو که خیلی واست ارزش داره و گرانبهاست؟

یک bearbrick figure که اندازه ی یک مهدکودک بزرگ هست. حتی با یک نگاه بهش احساس خوبی بهم دست میده. و همینطور طرفدارها. (من نمیدونم bearbrick figure چی هست برای همین ترجمش نکردم)

10. چه جور دختری رو میپسندی؟

دختری که کارهایی که من انجام میدم رو دوست داشته باشه . دختری که بتونه مدریت کنه.

11. تفاوت بین دخترهای ژاپنی و کره ای چیه؟

من زیاد در مورد دخترهای ژاپنی اطلاعی ندارم. فقط طرفدارهای بیگ بنگ… همشون آروم هستند.

12. جایی که معمولا داخل ژاپن میری خرید؟

همه جا، بیشتر به مرکز خرید Yaoyama میرم.

13. برندی که خیلی دوست داری؟

14. وقتی داری استایلت رو درست میکنی چه چیزی رو مد نظر میگیری؟

جواب 13 و 14- من برند John Galliano رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم. لباسهای کلاسیک رو میپسندم برای همین Thom Browne و Givenchy رو هم میپوشم.

15. هنرمندی که دوست داری باهاش کار کنی؟

من میخوام از Murakami Takashi در خواست کنم که کاور آلبومم رو طراحی کنه! فکر میکنم افکار من کاملا با کارهای اون همخوانی داره، برای همین خیلی خوشحال میشم اگر بتونم این درخواست رو ازش داشته باشم. من میخوام بدونم اون چه طور آدمیه و چه تفکراتی رو داره. من خیلی خیلی دوست دارم باهاش ملاقات کنم و حرف بزنم.

16. در کنار موسیقی به چه چیزی فکر میکنی؟

من به این فکر میکنم که بعد از فیلم “Into the Fire” چه فیلمی رو بازی کنم.

پاسخی بگذارید

