Skip to content
نوامبر 3, 2010 / ARA$H_$OL

Taeyang’s interview from Numero Tokyo magazine


مصاحبه ته یانگ با مجله Numero توکیو

 

 

1. آرزوت برای بیگ بنگ و خودت به عنوان یک خواننده ی سولو چیه؟

من میخوام خواننده باشم که هم به عنوان عضوی از بیگ بنگ و هم به عنوان یک خواننده سولو مردم رو تحت تاثیر قرار بدم. در کره، ژاپن و هر جایی که برم، آرزوی من اینه که کسی باشم که آهنگهای خوبی رو بخونم و یک اثر ماندگار از خودم به جا بزارم.

متن کامل در ادامه مطلب

1. آرزوت برای بیگ بنگ و خودت به عنوان یک خواننده ی سولو چیه؟

من میخوام خواننده باشم که هم به عنوان عضوی از بیگ بنگ و هم به عنوان یک خواننده سولو مردم رو تحت تاثیر قرار بدم. در کره، ژاپن و هر جایی که برم، آرزوی من اینه که کسی باشم که آهنگهای خوبی رو بخونم و یک اثر ماندگار از خودم به جا بزارم.

2. وقتی با بیگ بنگ هستی چه تفاوتی وجود داره تا وقتی که تنهایی کار میکنی؟

وقتی من به تنهایی کاری رو انجام میدم . هر کاری که بخوام انجام میدم. بیگ بنگ یک گروه با 5 عضو هست برای همین هارمونی خیلی مهمه. بقیه ی اعضا نقطه ضعفهای من رو بهم گوش زد میکنند و من رو قوی میکنند. وقتی کار سولو انجام میدم من نمیتونم چنین همایتهایی رو داشته باشم و همین باعث میشه خیلی فشار سرم باشه

3. جدیدا، وقتی روی صحنه با بیگ بنگ اجرا داشتی چه چیزی تو رو خیلی تحت تاثیر قرار داده؟

اولین کنسرتی که داشتیم.

4. لحظه ی خوشحال کننده ای که فقط برای خودت بوده؟

اممم… چیزه خاصی به ذهنم نمیاد. یک چیز ناراحت کننده؟ برای این هم چیزی ندارم بگم. این خیلی من رو آزار میده چون من نه چیز خوشحال کننده دارم و نه چیز ناراحت کننده. (خنده) جدیدا، من فقط با کارهام سرم شلوغ بوده و من واقعا در هیچ موقعیتی قرار نگرفتم که من رو خوشحال با ناراحت کرده باشه.

5. نقش هر کدام از اعضا در گروه چیه؟

ما قبلا نقشهای مختلفی داشتیم. جدیدا، ما با کارهایی که انجام میدیم مشغولیم و الان ما هیچکدوم نقش خاصی نداریم. من فکر میکنم وقتی کارمون رو دوباره شروع کنیم نقش هر کدوممون تغییر کنه.

6. فکر میکنی مرد ایدهآل چه خصوصیاتی باید داشته باشه؟

یک پدر فوق العاده باشه! من واقعا آرزویی برای زمان ازدواجم ندارم ولی دوست دارم دو تا بچه داشته باشم.

7. یک جایی رو نام ببر که دوست داری بری اونجا؟

اکیناوا. چون من تا حالا به اونجا نرفتم.

8. یک چیزی رو بگو که دوست داری دریافتش کنی؟

(بعد از فکر کردن زیاد) زمان!

9. اسم چیزی رو بگو که خیلی واست ارزش داره و گرانبهاست؟

همه ی مردمی که اطراف من هستند. همه ی اونها برای من مهم هستند. من نمیتونم از بین اونها یک نفر رو انتخاب کنم.

10. چه جور دختری رو میپسندی؟

یک دختر دوست داشتنی.

11. تفاوت بین دخترهای ژاپنی و کره ای چیه؟

من چیز زیادی در مورد زنهای ژاپنی نمیدونم. (خنده) ولی من قبلا این تصور رو میکردم که فنهای ژاپنیمون خیلی خجالتی هستند. اما الان فکر میکنم طرفدارها ژاپنی خیلی پرشورتر از طرفدارها کره ای هستند.

12. جایی که معمولا داخل ژاپن میری خرید؟

من قبلا از هر جایی که میشد خرید میکردم. الان، من به Isetan میرم چون اونها همه چیز دارند. (خنده)

13. برندی که خیلی دوست داری؟

14. وقتی داری استایلت رو درست میکنی چه چیزی رو مد نظر میگیری؟

جواب 13 و 14 – (با سرعت جواب میده) Chrome hearts اون یک فروشگاهی هست که قبلا در کره نمیتونستی مثلش پیدا کنی برای همین من فقط در ژاپن میتونستم چیزهای مورد نظرم رو خریداری کنم. تقریبا دو سال پیش یک نمایندگی از این فروشگاه در سئول زده شد برای همین گاهی به اون هم سر میزنم. با این حال فروشگاهش در ژاپن تنوع بیشتر و بهتری داره. بعضی از اونها واقعا قیمتشون بالا هست با این حال من فقط با نگاه کردن بهشون هم خیلی لذت میبرم.

15. هنرمندی که دوست داری باهاش کار کنی؟

در ژاپن تعداد خیلی زیادی هنرمند وجود داره برای همین من واقعا نمیتونم از بینشون انتخاب کنم. ولی اگر این شانس به من داده بشه که با هر کدوم از خواننده ها کار کنم بهترین تلاشم رو خواهم کرد.

16. در کنار موسیقی به چه چیزی فکر میکنی؟

مسافرت. نه تنها دوست دارم به اکیناوا بلکه دوست دارم به آمریکا و اروپا و حتی دور دنیا هم سفر کنم.

پاسخی بگذارید

