Skip to content
دسامبر 23, 2010 / ARA$H_$OL

Mnet M Countdown GD And TOP Comeback Stage HQ , LQ


و اینهم اجراهای امروز GD & TOP در MNet

خدایی ترکونن این اجرا محشر بود من بخدا بعد دیدنش زبونم بند اومد

پیشنهاد میکنم از دست ندید چون فوق العادست ^_^

این اجراها رو فعلا با دو کیفیت گذاشتم HQ و LQ

Full HD هم به زودیه زود چون حجمش 1 گیگ هست فعلا همین غنیمته 😀

 

 

(Mnet M Countdown GD&TOP Comeback Stage HQ ( 197 MB

002||001

 

Password : 2bang1

 

دانلود با حجم کم

 

GD & TOP – Coming Up

GD & TOP – Intro

GD & TOP – High High

GD & TOP –  Oh Yeah Feat Parkbom

GD & TOP – Papparrazi

GD & TOP – Knock Out

 

Password : 2bang1

 


4 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. nazi2 / دسامبر 23 2010 7:43 ب.ظ.

    سیلام خوبی؟
    یعنی این دونفر در یک روز این همه اهنگ اجرا کردن؟اگه باشه که جلل الخالق.یه کنسرت کامل دادن.
    راستی در مورد سوجی سابم رفتم تو ویکیپدیا دیدم هنوز زندس اگه مرده بود من تا دو روز افسردگی میگرفتم خیلی بازیگر خوبیه مخصوصا تو سریال متاسفم دوست دارم.
    واییی تو این عکسه بوم خیلی خیلی موش موشی شده.
    در مورد درخواستتم حتما ازشون بیشتر عکس میذارم.
    ممنونمممممممممممممممممم.

    • ARA$H_$OL / دسامبر 23 2010 7:46 ب.ظ.

      سلام
      آره این اجراها همش ماله امروزه 😀 ترکوندن حسابی 😉 کمتر از اینم انتظار نمیرفت 😀
      من زیاد سوجی ساب رو نمیشناسم اما این فیلم رو دیدم ازش خوشم میاد 😉
      آره بوم همیشه با مزست منم خیلی دوستش دارم 😀
      ممنون 😉
      خواهش میکنم مرسی که اومدی 😉

  2. nazi2 / دسامبر 23 2010 10:49 ب.ظ.

    سیلام دوباره خوفی؟
    میای وبم حدود 5-6 تا اپ کردما.یکیشم تونی وان هست.

    • ARA$H_$OL / دسامبر 23 2010 11:31 ب.ظ.

      سلام 😉
      حتما میام 😉

پاسخی بگذارید

